Saturday 5 November 2011

Nampak tak macam rasa

Assalamualaikum...

Hari ni tak tahu la nak masak apa, so tanya adik - adik.. "tomyam...tomyam..". So mama saya pun cakap , "kak masak la.. mama nak siapkan buku laporan Kemas ni..". So, sebelum mulut saya berkata-kata dan dari berkata-kata akan bertukar kepada membebel selama beberapa jam saya pun melangkahkan kaki dari situ.

Kalau korang tengok tomyam saya buat ni.. Korang akan kata, "mak aih..cair betul..." dan bermacam-macam lagi kutukan serta makian yang sangat tepat. Tapi... haaa ada tapi ni.. Tapi korang kena tahu walaupun tomyam ni saya masak cair, tapi sangat pedas sampai saya tak dapat nak hirup pun kuah tomyam tu T_T

Sebab korang lagi pro masak tomyam, maka resipi takde la. Karang saya bagi pulak ajaran sesat.



Nampak animation kat atas tu? Tak nampak tak tahu nak cakap la ape penyakit. Haa...jadi macam tu la lepas makan tomyam saya buat. Sebabnya..pedas,masam.. =P


Ni jelah rupanya... 



boiled...fuuu




see...cair kan...huhu. (sebab tak reti masak )



makan dengan telur dadar...


Sekali tengok tomyam tu dah ada rupa sup pulak.... hurm


p/s : esok daging mesti berlambak dalam peti.nak buat ape ye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...