Monday 26 September 2011

Teamviewer seram!

Assalamualaikum uollss~

Update lewat malam sambil layan lagu Cinta Dan Benci - Geisha .. "sungguh aku tak bisa,sampai kapan pun tak bisa membenci dirimu..sesungguhnya aku tak mampu..."

Sikit² sudah .. Saya sebenarnya tak tahu nak update ape ni (boleh pulak macam tu kan?), tengah study rasa mengantuk so rindu la pulak dekat blog baru ni. Selasa ni saya dah start final, so rasanya sempat lagi ke nak update? Berfacebooking pun dah lama tak, sebab kawan conquer laptop guna teamviewer. Maklumlah backup file dalam laptop saya,macam tu lah jadinya. Tapi tak marah pon sebab tak ganggu. =)

So, wish me luck. Harap² result semester ni naik lagi lah, untuk merasa 4.0 macam si dia tu rasanya tak la kot. Bukan give up tapi si dia tu praktikal, so boleh la kan nak 4.0 (nak menang jugak ni..haha) . Dan semester depan dah last dah =) tak sabar nak berbakti kat parents ni !

Tentang title kat atas tu, abaikan jelah ye (=

p/s : lenguh betul meniarap ni..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...