Friday 7 October 2011

Sifu ku sayang!

Assalamualaikum uolllss~

Final dah tamat semalam so merdeka lah kejap. Merdeka la sangat, dah la banyak paper tak boleh jawab!
Ok hari ni saya ke rumah moyang saya di Pasir Mas Kelantan. =)

Saya panggil dia ni "yeng", entah la datang dari mana yeng tu.. Tak pernah terasa nak ambil tahu pulak.

Kenapa tajuk diatas sifu? Sebab saya ingat lagi masa kecik dulu dia la yang paksa saya kupas bawang sampai mata saya berair. Dia agak tegas tetapi bila dah rapat memang terasa diri disayangi lah. Sekarang dia dah sakit, umur pun dah dekat 100 tahun rasanya. Apepun saya doakan yang terbaik untuk yeng sebab dia sangat baik..Sayang dia ketad-ketad!!!

So masa kat rumah dia tadi ada la snap beberapa keping gambar (yeng pemalu sangat)... Layan ~~~






Adik bongsu nenek "Tok Su"  =)



Yeng malu sebab ramai orang datang melawat dia .. Hehe




Yeng dah 11 hari tak makan ... ='(



Sepanjang duduk kat rumah yeng, siap ada sesi jejak kasih lagi antara nenek dan kawan-kawan dia



Bertudung putih tu nenek saya =) bersama kawan baiknya duk bercerita zaman kanak-kanak dulu ~

Ok lah,lepas tu kissy-kissy yeng sebab nak balik dah dan janji nak melawat lagi nanti.. =)


p/s : kita perlukan saham akhirat yang berguna =)





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...