Sunday 30 October 2011

Suka!

Assalamualaikum uolls~


Hujan je sekarang..hurm,bila hujan je mesti ngilu habis badan ni. So selimut jelah =)


Semalam saya ke rumah "Budak Specky" , ok belum lagi sah jadi suami...belum..belum tapi doakan lah ye!
Macam mana boleh ke rumah dia? Sebabnye dia datang rumah saya, so saya pun nak kenal jugak la rumah dia. Sehari perjalanan aje... Kejap je kan? 


Apa korang kata? Kami sekampung? Ehh tak la... Saya kat Kelantan, dia kat Kedah. Mana ada sekampung... Perjalanan ke rumah saya, tak la susah sangat dia kata. Tapi perjalanan ke rumah dia,bagi saya sangat susah. Yelah, pertama kali nak kenal rumah bakal .. erm... Ok sambung pasal perjalanan semalam, banyak jugak la saya tersilap lorong, sampai kena U-Turn lagi. Penatnya.... 


Ok tu je nak cakap, daripada biarkan blog bersawang so baik saya update kan. Apepun,terima kasih dekat Google sebab menjayakan proses mencari rumah dia. =) Kenapa? Sebab.......


Saya ke rumah dia melalui Google Earth je =P


p/s : hp masih tak jumpa, so sesiapa yang tak boleh contact tu ... harap maaf ye! =)

2 comments:

Anonymous said...

owh...hang p umah bakal mak mertua...hehehe

Cik Amani said...

awatnya..xley ka..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...