Monday 31 October 2011

Dia kawan saya

Assalamualaikum..


Entry kali ni saya nak borak pasal "kawan" saya. Malas pulak nak letak apa-apa link berkaitan dengan dia.  Tapi tengok lah kalau rajin, ada la kot bawah-bawah nanti.. So entry ni boleh dikatakan entry separa ikhlas sebab disuruh..


Sedikit biodata 


- Muhammad Helmy Khair Zuemiey


- 01/01/1986


- Berdarah kacukan Malayu-Cina-Jepun


- Ahli Kimia (kalau tak silap)sekarang bekerja di United Kingdom


- Anak ke-2 dari 2 orang adik beradik


- Seorang yang versatile,talkative,active, dll


Tu je saya tahu pasal dia... Kenal dia dekat setahun dah, dan mula-mula kenal dia dulu memang segan nak tegur. Yelah, dia ni boleh dikatakan antara orang-orang yang high class jugak la. Tapi bila dah kenal, humble je rupanya. Dia merupakan abang angkat kepada saudara terdekat saya.


1st dulu saya cukup impress kenal dia sebab cara dia ni lain sikit dari Malay guys yang saya pernah kenal. Dari cara bercakap, cara dia hormat orang, tegur orang sedikit berlainan. Tapi lepas je tahu dia ni kacuk pure Japanese, jadi tak pelik dah la. 


Perbezaan saya dan dia.. dia ada rupa dan saya ada juga rupa tapi tak sehebat dia. Bila makan, akan ada 2 mangkuk kecik depan dia. 1 untuk nasi dan 1 untuk sup, yang lauk lain dalam pinggan macam biasa lah. Jika makan dengan mangkuk macam tu, dia akan guna chopstick tapi dia kata dia lebih suka makan dengan tangan je so dia jarang-jarang makan dalam mangkuk. So bezanya saya dengan dia kat situ, saya punya mangkuk besar siap dengan periuk nasi lagi depan mata. Sebab tu la saya lagi comel dari dia.


Malas dah nak menaip , cuma nak selitkan satu picture dia. Ni pun cilok picture FB dia.

sorry, xtau ape motif dia blurkan...
FACEBOOK

BLOG


Kepada "kawan"..Sila edit lagi blog ni walaupun dengar khabarnya banyak tutor x menjadi.


p/s: tarakucah..cah..bila ..larut malam....

2 comments:

Shila said...

am..

org tu kata ni x cukup lagi nk mempromot..

gila glamer betul..

Cik Amani said...

bukan takat gila glamer dah tu..teruk lagi tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...